2010. augusztus 7., szombat

A tűz Avatarja

Víz, föld, tűz, levegő.
A négy elem népei békében éltek egymással, míg a tűz népe háborút nem indított a másik három ellen. Az elnyomottak csak az avatarra számíthattak. Ő az a személy, aki mind a négy elemet képes irányítani.
A háborúnak azonban vége. Az avatar halott. A régi barátságok felbomlottak. Nem maradt más, csak a tűz és a pusztítás.
De az örök körforgás nem szakadhat meg. Az avatarnak léteznie kell, az egyensúly érdekében. Ő Aisha, a tűz népének hercegnője.



1; Halál a jégmezőn

A világnak vége. A hold vörös fénnyel vonta be az eget. Ez is csak egy apró jel volt. Mind tudtuk, hogy eljön ez a nap..

De nem szabadott volna így történnie. Az árulás mindenhol borzalmas, de barátok között még sokkal rosszabb.


Zuko herceg önelégült mosollyal az arcán, nézte barátai döbbent, vádló tekintetét. Élvezte, ha a figyelem középpontjában lehet. Most már senki se állhat az útjába.
Az apja halott, a húga halott. És ő a trón örököse. Már csak a megfelelő királynőről kellett gondoskodnia. Vagy talán mégsem.. ádáz arckifejezéssel nézte a felé rohanó lányt.


- Hogy tehetted ezt Zuko? Aang a barátod volt, megmentette az életedet és te elvetted az övét?! – sírta el magát.
- Felesleges siránkoznod kedvesem, ami történt megtörtént. Jobb lesz, ha elfelejted a múltat, és a jövőre koncentrálsz.. a mi közös jövőnkre – Katara még sírni is elfelejtett döbbenetében. Miközben a harag egyre inkább elhatalmasodott benne, képtelen volt uralkodni magán. Ölni akart. El akarta pusztítani Zukot. De a vízidomítás még mindig nem ment neki tökéletesen. Az meg főleg nem segített a helyzeten hogy már a saját lábán is csak nehézkesen állt meg.


Csak épp hogy meglegyintette a kezét, az máris Zukoéban landolt. Ő nevetve húzta magához a tiltakozó lányt.
- Az enyém vagy Katara, hiába tiltakozol – szorosan tartotta, miközben végigcsókolta nyakát. Ez volt az a pont, amit már Sokka sem bírt elviselni. Kitört az őrök közül, és rárontott Zukora.


A meglepett herceg egy pillanat alatt a földön találta magát. Sokka ütötte ahol csak érte. Nem volt semmije, csak az elkeseredése. Ő ígéretet tett. Nem szegheti meg.
Zuko felrepedt szájából ömlött a vér, az agyát pedig elöntötte a vörös köd.. vele senki sem szórakozhat. Úgy taszította arrébb Sokkát, mintha csak egy tollpihe lenne. Mindent elborítottak a lángok. Sokka a tűz fogja lett. Az egyetlen elem ami sosem volt a szíve csücske. Nem tudta irányítani az elemeket, de jó harcos volt. Most mégis vesztésre állt. Katara szemébe nézett, tudta hogy mindennek vége.


Sosem volt képes elviselni, ha a húga sírt. Bármit megtett volna, csak hogy boldogabbnak lássa. És most magára hagyja. Nem a közelgő haláltól félt. Csak csalódott volt. Önmagában csalódott.
A tűz végigterjedt a testén, a fájdalom elviselhetetlen volt. Már csak halványan derengett neki, hogy nincs egyedül. Katara lekuporodott mellé, és próbálta menteni a menthetőt. A tűzet ugyan eloltotta, de a súlyos égési sebekkel nem tudott mit kezdeni. Megfogta bátyja kezét, a fejét a mellkasára hajtotta és utat engedett a könnyeinek.


- Ne sírj Katara. Nem lesz semmi gond – hangja olyan gyenge volt, mint az első tavaszi napsütés – Miért tetted ezt? – Katara hangja elcsuklott a sírástól.
- Mert rajtad kívül már senkim sincs. És ígéretet tettem apánknak, hogy bármi áron megvédelek – miközben beszélt, egyre erősebben fuldoklott. – Kérlek, ne hagyj itt.. – könyörgött Katara. Sokka halványan elmosolyodott. – Neked nincs mitől tartanod húgom. Csak sose felejtsd el, hogy hová tartozol igazán.. A vízidomítás adományát még ez a féreg sem veheti el tőled.. – vér folyt ki a száján, köhögött. A tekintete a lány arcát kereste, de már nem láthatta többé.


Halott volt.


Katara képtelen volt elmozdulni mellőle. De amikor Zuko felhúzta a földről, nem ellenkezett. Már nem akart harcolni. Egyedül maradt. Majd elindult Zuko után.
Csendben figyelte az óceánt. A végtelen víztükör mindig is vonzotta, de soha nem akart olyan messzire keveredni, hogy ne találjon haza.. Visszatérhet még valaha? Lesz még hová visszatérnie?..
Gondolatait egy kellemetlen hang zavarta meg.


- Jobb lenne ha bejönnél a kabinomba, itt csak megfázol – Katara nem válaszolt, még csak rá sem nézett Zukora. Összerezzent amikor megérezte a dereka köré kulcsolódó karokat. – Ne félj, hamarosan magunk mögött hagyjuk ezt a rémes vidéket. Végre elfoglalom az engem megillető helyet, te pedig a királynőm leszel – maga felé fordította Katarát és megcsókolta. Ajkai mohón falták a másikét. Most is követelődző volt, mint mindig. Bármi áron is, de elérte célját.


Katara tehetetlenül tűrte. Egyre csak Sokka szavai jártak a fejében. De máris úgy érezte, hogy elveszett. Fogoly lett. És még akkor sem szabadulhatott volna, ha Zuko önként elengedi. A szíve jéggé fagyott a bánattól. A családja és a barátai meghaltak. A magány fekete gödrében ragadt, és a kiutat csak a mellette álló férfitól remélhette. Akit gyűlölt..


Ez lesz az első ilyen törim. Kicsit izgulok :) De remélem hogy tetszeni fog nektek. Írjatok kritikát, én pedig megpróbálok gyakran frissíteni :)

6 megjegyzés:

Klodette írta...

Szia. :)

Éppen a minap láttam Az utolsó léghajlítót és nekem is nagyon tetszett a történet.
Örülök, hogy találtam egy ilyen blogot ami kapcsolódik hozzá.
Nagyon tetszik ahogy fogalmazol és az oldalad is szép, igényes lap. :):)
Szóval csak gratulálni tudok hozzá. :):)
Az én blogomon már jártál, írtál kommentet is, szóval köszönöm. :):)

Benne lennél egy linkcserében?
Szívesen kitennélek a többi közé.
És ha nem túl nagy kérés feliratkoznál nálam rendszeres olvasónak? Nagyon örülnék neki. :):)
Előre is köszönöm és várom a folytatást.
Sokka 4 ever :) ;)
Üdv: Klau

ui: azért belinkelem a blogom címét
www.stories-of-the-volturi.blogspot.com
kérlek válaszolj nálam ;)

Polihisztor írta...

Szia!
Most úgy örülök, hogy ki tudnék ugrani a bőrömből örömömben :D Imádom a blogodat!!! Napi szinten lógok ott :)
Persze hogy benne vagyok! Már ki is raktam a linkedet :)
Persze, ez csak természetes :)
puszi

Crystal írta...

Szia, Aisha! :)

Atyaég! Ez fantasztikus! Még mindig képtelen vagyok felfogni, milyen jól írsz. :) Én még nem láttam az Utolsó Léghajlítót, de már a történeted címéből sejtettem, hogy ez is egy ilyenfajta történet lesz. Majd megnézem, ezek után pedig főleg. Hát megszólalni alig tudok, csak gratulálni hozzá. De mivel általában hosszú kommenteket szoktam írni és ez nagyon is megérdemel egyet, ezért bővebben is kifejtem, amit gondolok. Rendkívüli tehetség rejtőzik benned, amit most meg is csillogtathatsz ezzel a történettel. Nagyon megrendítő volt, fel sem készülhettem, mivel rögtön így a közepébe vágtál. Nagyon hatásos és szép. Hihetetlen mennyi mély érzelem kavarodik ebben a kis fejezetben. Csodálatos, fantasztikus, szárnyaló az egész. Minden tetszik benne - ennél többet egyszerűen nem bírok mondani. Istenem, nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra. Nagyon kíváncsi leszek a folytatásra. Őszintén szólva én elég nehezen tudnám elképzelni, hogy ezt még tudod fokozni, ezért még inkább érdekel. Sajnos még így sem lett kellően hosszú, olyan, amennyit megérdemelnél egy ilyen remek műért, de nézd el nekem, mert most jövök klaudya blogjáról és már eléggé elkopott a billentyűzetem, az ujjaimról nem is beszélve. xD

De lenyűgöző volt, megemelem a képzeletbeli kalapom előtted. Van egy sejtésem, hogy nem csak én és klaudya vélekedünk így. Ezért is gondoltam valamit. Nagyon szimpatikusnak tűnsz és szeretnélek hirdetni téged, ha nem gond. Ja és benne lennél egy cserében? Az én blogom: http://thehellcrystal.blogspot.com/ Tudom, hogy a nyomodba sem érhetek, csak azért kérdezem, mert örülnék, ha még mások is ide tévednének. :)

Puszi:
Crystal ^-^

Crystal írta...

U.i.: Bocsi, hogy még egyszer írok... Jé , a Google-nak ez hosszú volt, alig akarta felengedni. xD

Puszi még egyszer:
Crystal ^-^

Polihisztor írta...

Szia Crystal! :)

Már hajnalban olvastam, amit írtál.. és olyan boldog lettem, pontosabban annyira meghatott, hogy kicsordult a könnyem :) Meg se tudom eléggé köszönni ezt a hatalmas lelkesdést, és a bizalmat. Annyira feldobott amit írtál, hogy majdnem én is repkedtem egy sort a szobában XD Mégegyszer nagyon köszönöm! Nagyon kedves vagy :)

puszi
Aisha :)

Polihisztor írta...

A csere természetesen áll :)
Írkálok kicsit, aztán elkezdem olvasni a blogodat:)
Az tuti hogy 10/10, egy Volturis csak maximális pontot kaphat :D És nagyon tetszik az összeállítás is :) Én még alakítgatni akarok az ittenin :S
Team Aro (L) XD

puszi
Aisha :)